Novost 05.01.2015

PRIČA IZ DAVOSA: Švicarske Alpe ostavljaju te bez daha!

Donosimo vam jednu sasvim drugu stranu Spengler kupa i Davosa, onako kako ga je doživjela djevojka Nathana Perkovicha, Rebecca Bruculere.

Spengler kup i Davos u mislima Medvjeda već su pospremljeni u posebnu ladicu i zaključani budući da sada moraju biti fokusirani samo na jednu stvar – na ulazak u doigravanje KHL-a. No supruge i djevojke igrača Medveščaka još će dugo vremena mislima biti u predivnom snježnom gradiću iz bajke koji ih je uspio osvojiti u samo nekoliko dana. Kako su supruge, djevojke i djeca igrača Medveščaka doživjele Davos i Spengler kup kroz kratku priču opisala je zaručnica Nathana Perkovicha, Rebecca Bruculere.

A njezinu priču donosimo u nastavku...

''U razdoblju između Božića i Nove godine imala sam priliku šest dana sudjelovati u jednom najupečatljivijem i jedinstvenom iskustvu u svom životu. Nikada nisam niti pomišljala da ću ikada prisustvovati na Spengler kupu, na najstarijem hokejskom turniru na kojemu nastupaju samo momčadi s pozivnicom, i to je nešto što ću dugo, dugo vremena pamtiti.

Putovanje u Davos bio je moj prvi posjet Švicarskoj i to je definitivno odlično mjesto za početak istraživanja te zemlje. Pogled s našeg hotela bio je apsolutno nevjerojatan. Kada si gledao prema gradu, ti si bio na vrhu, a kada si bacio pogled na planine, tada si imao osjećaj da si u nekoj udolini na početku velikog uspona. Tako nešto mogla sam vidjeti samo na slikama. Svima onima koji nisu imali zadovoljstvo vidjeti švicarske Alpe teško je opisati riječima koliko su predivne, doslovce te ostavljaju bez daha!

S obzirom da sam odrasla u New Yorku (SAD), život sam provela u nevjerojatnim snježnim zimama, a Davos je upravo uvijen u takvu zimu. No, iskusiti snijeg u ovom skijaškom odmaralištu bilo je nešto nevjerojatno. Grad je bio preplavljen božićnim svijetlima i sve je bilo predivno ukrašeno, od hotela, apartmana pa sve do visokih drveća na planinama. Ipak, najbolje je bilo ukrašeno malo klizalište koje je s vanjske strane bilo omeđeno s velikim neonskim plastičnim božićnim drvcima.

Tijekom Spengler kupa imala sam sreću da prisustvujem na sve tri Medveščakove utakmice. Atmosfera je na sve tri bila vrlo uzbudljiva! Tribine su bile pune, a dio u dvorani gdje su bila mjesta za stajanje odisalo je tolikom energijom! Medveščak, kao što znamo, ima najbolje navijače, a ništa drukčije nije bilo ni 700 km daleko od kuća. Meni je najuzbudljivija utakmica bila između Medveščaka i Davosa jer je na njoj bilo mnogo naših navijača, kao i navijača Davosa, i mogla se osjetiti vrlo pozitivna energija među njima. No, navijači su bili super u svakoj utakmici i vidjelo se da su sretni što imaju priliku gledati dobar hokej bez obzira tko igrao. Nathan i ja smo oboje iz SAD-a, ali bilo je uzbudljivo čuti dojmove naših prijatelja iz Kanade koji su utakmice gledali na kanadskoj televiziji. Bili su oduševljeni što su vidjeli Nathana na lokalnoj televiziji kako igra na tako poznatom turniru, ali i nas djevojke i klince igrača kako navijamo na tribinama u Medveščakovim obilježjima.

Za vrijeme kada su dečki bili na treninzima, mi smo djevojke i supruge, kao i djeca, uživale u popodnevnim šetnjama centrom grada u koji smo dolazili busom. Uživale smo u lokalnoj tradicionalnoj švicarskoj hrani poput sira i, naravno, švicarskoj čokoladi! I da, Švicarsku nisam mogla napustiti bez da probam fondue od sira! Neke od djevojaka koje su već prije bile u Davosu preporučile su nam fantastičan piano bar u kojemu smo jedne večeri uživali u odličnoj glazbi.

Jedan dan, kada Nathan nije imao treninge i utakmice, proveli smo popodne s prijateljima iz selekcije Kanade na planini Schatzalp. Do vrha smo došli žičarom, a dok su dečki uživali u kavi i nevjerojatnom pogledu, mi smo se djevojke zajedno s djecom spuštale sanjkama na posebnoj stazi namijenjenoj samo za sanjkanje. Nikada se dosad nisam spuštala takvom stazom. Put je na nekim dijelovima bio poprilično zastrašujuć bez prepreka koje vas mogu sačuvati od pada s ruba, ali nakon što sam došla sigurno do kraja staze, nisam mogla dočekati da to sve ponovim!

Većinu slobodnog vremena Nathan i ja smo proveli u šetnji gradom, posebice uživajući u glavnom šetalištu. Usput smo posjetili i mnoge lokalne trgovine kako bismo kupili neke suvenire, a povremeno bismo stali i ugrijali se švicarskom vrućom čokoladom. Među suvenirima su se našli i autentični švicarski vojni noževi, bez kojih nismo željeli napustiti Švicarsku, za obitelj u SAD-u. Naravno, tu je i magnet iz Davosa kojim sam popunila svoju kolekciju europskih gradova koje sam dosad posjetila.

Jedan od nezaboravnih trenutaka iz Davosa svakako je i vanjski grijani bazen u sklopu hotela. U njemu si mogao sjediti okružen prijateljima nakon što si cijeli dan proveo na hladnoći i uživati u pahuljama snijega koje su padale.

Tjedan u Davosu bilo je nešto što nikada neću zaboraviti. Nathan i ja smo nevjerojatno sretni što smo bili dio toga svega i samo se možemo nadati da ćemo se jednog dana vratiti u Davos i dodati još jednu uzbudljivu avanturu u naš ionako već uzbudljiv život.''

Rebecca Bruculere

UTAKMICE I DOGAĐAJI U ORGANIZACIJI KHL MEDVEŠČAK ZAGREB MJESTA SU NULTE TOLERANCIJE NA NASILJE I DISKRIMINACIJU! HVALA NA PODRŠCI.